המטריה הביסקסואלית

הרבה מאיתנו חושבות/ים שביסקסואליות היא זהות אחת ויחידה, וזאת כאשר למעשה ביסקסואליות יכולה גם להיות קשת של זהויות רבות – כאשר התכונה המשותפת לכולן היא משיכה לא/נשים מיותר ממין ו/או מגדר אחד.

הכנתי פוסטר שמתאר כמה זהויות ביסקסואליות בולטות (ותודה לדנה פלג על התרגום של הטקסט מאנגלית!). הוא טוב להדפסות של A3, או כל גודל קטן יותר, ואתן/ם מוזמנות/ים להוריד ולהשתמש בו כאוות נפשכן/ם :) (לשימוש לא-מסחרי בלבד). לחצו על התמונה כדי להוריד את הגודל המלא.

תהנו!

5 תגובות בנושא “המטריה הביסקסואלית

  1. מקסים וחמוד ביותר, שירי :)

    מענינת ההתיחסות לקויר כאל זהות בכלל וכאל זהות ביסקסואלית בפרט. אם הבנתי נכון אז יש בפוסטר זהויות שנכללות לחלוטין תחת המטרייה (כמו פוליסקסואל, למשל) וזהויות שיש להן חלק תחת המטרייה וחלק שאוהב להירטב בגשם (כמו קויר)? ובעצם את אומרת שהחלק בזהות קוירית (שנניח לצורך הדיון רגע שהיא זהות) שהוא ביסקסואלי הוא החלק שנמשך לא/נשים מיותר ממגדר אחד או ממגדרים רבים? האם ישנה אפשרות שמישהו שמגדירה את עצמה קויר תימשך למשל רק למגדר אחד מסוים? והאם אז הוא עדיין תחת המטרייה בכלל? האם קוירית יכולה להיות למשל, א-מינית (הגדרה שלדעתי מוציאה מכלל אפשרות ביסקסואליות, כמו כל "סקסואליות" אחרת)?

כתיבת תגובה